מוזס משיב אש לגפני: "כואב לי מאוד, זה חילול ה' אחד גדול" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on מוזס משיב אש לגפני: "כואב לי מאוד, זה חילול ה' אחד גדול" • האזינו
    16:53
    09.05.24
    אליהו גרין No Comments on חשיפה: מאחורי הקלעים של ההחלטה שחרצה את גורלו של פרוש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת המכתבים ב'יהדות התורה' ממשיכה וב'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' ממשיכים להתעמת על זהותו של נציג המפלגה בוועדה למינוי דיינים.

    הערב (רביעי) התראיין יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בכנסת ח"כ אליעזר מוזס ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' ואמר כי "כואב שצריך להגיע לזה, ישבנו ישיבת סיעה שלשום, אני ידוע כיו"ר רך כקנה – וכל אחד ואחד היה יכול לעלות נושאים ובקשות כרצונו, והנה אמש באופן ארעי לגמרי, גפני פוגש אותי כשיצא ממנחה ואומר לי 'הדיינים שייך לנו, אייכלר הרי ויתר', אמר לי גפני. הרי סגרנו דברים מראש, שלחתי מכתב לפרוטוקול שהוועדה למינוי דיינים שייכת לאייכלר. גפני גם יודע שאייכלר קיבל את פניות הציבור במקום שנתיים כסגן יו"ר הכנסת".

    "כואב לי, לא נעים לי, זה כבד לי מאוד כל הענין הזה, חילול ה' אחד גדול, אף אחד לא העמיד מועמדות ורק אצלנו, 2 למרות שהיה מוסכם ביננו לבין הליכוד שיהיה לנו רק 1, לא מבין מה קרה ב24 השעות האחרונות", אנמר מוזס בכעס רב.

    ח"כ מוזס נשאל, למה זהות הנציג בוועדה הוא ענין כל כך חשוב, וכי זה באמת משנה אם זה יהיה גפני או אייכלר, תשובתו הייתה: "משנה דבר אחד שצריך להיות סדר במפלגה, ובכ"ה באייר הייתה החלטה שאייכלר יהיה בוועדה, היה מספיק זמן לערער על זה, לא יתכן שנזכרים בשיחת מסדרונות בדברים האלו. החברים היו שלשום בישיבת סיעה ואף אחד לא העלה את הדבר הזה".

    מוזס התבקש על ידי המרואיין להמשיך את הדיון לאחר השעה 8 ואמר כי "בשעה 8:00 אני כבר בשיעור תורה ויראה, לא תשיג אותי".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יחליפו את דגל
      שווה לאגודת ישראל לנסות